niedziela, 12 kwietnia 2015

Trochę o Mnie :)

Cześć ! 


Na początek chciałabym żebyście mnie trochę poznali :) . Mam na imię Magda mam 14 lat , a w maju kończę 15 . Interesuje się rysowaniem , fotografią , muzyką i uwielbiam czytać książki i oglądać filmy. Kocham myśleć i często mam ,,twórcze'' dni dlatego zdecydowałam się na założenie bloga . Będę tu pisać o dosłownie wszystkim co przyjdzie mi na myśl . 

Jeśli chodzi o książki uważam, że to najlepsza rzecz na świecie !
Kiedy otwieram książkę przenoszę się w inny świat zapominam o tym co otacza mnie w rzeczywistości i mogę znaleźć się w zupełnie
innym świecie . Kocham wchodzić i odkrywać historie razem z 

jej bohaterami . Jakie książki czytam? Czytam wszystko co wpadnie mi w ręce ale uwielbiam trylogię Igrzyska Śmierci ,książki Johna Greena i Suzanne Collins. Moja przygoda z czytaniem zaczęła się dosyć niedawno dlatego moja biblioteczka nie jest zbyt duża, ale ciągle się powiększa :) .
O reszcie opowiem wam w kolejnych wpisach
Piszcie w komentarzach co myślicie o moim blogu i jakie posty chcielibyście na nim zobaczyć . 

2 komentarze:

  1. Super, świetnie się zapowiada! ;3 Trzymam kciuki za rozwój bloga!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię rysować ;3 życzę powodzenia w blogowaniu!
    just-emmaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń